About Me

My photo
saya dolly...panggil saya jessica alba...sebab saya hot macam dia..bulih jugak panggil saya datin dolly..

Tuesday 13 September 2011

terjalinnya satu persahabatan di atas kawan atas kawan

walaweh...cik dolly wat ayat keling la...nak juga update entry wlpn tak de idea..hahha...
ni nak citer sal persahabatan atas sahabat atas sahabat..
nk citer sal sorang kawan cik dolly yang cik dolly berkawan sebab cik dolly kawan ng kawan dia..hahahhaa..keling bukan???
ini teh{ curi ur pic k}

okeh...nama dia teh o beng busuk :)..aku kenal sebab dia kawan ng kawan aku..misi terlampau {aku suka kutuk dia sebab dia tak baca blog aku}hahhaah...

aku jumpa teh masa dia datang tempat aku...
teh...
saya wat biOgrafi kamu ni..hahhahahah..promote my blog skit..hahahah..

nama dia teh fatihah, dok machang kelantan..cute n kurus macam lidi {opss..terkutuk pulak}..
blaja kt uitm major ekonomi..kunun nk jadi pakar ekonomi...suka musik n tahu main gitar [xsure} hahhaha...
suka warna hijau mcm kawn dia jugak..

dia itu gadis periang dan...............................................................................

[mls da nk taip]

28 comments:

teh o beng said...

hahahahahahaha....entry kaf lam ya nga !

mekaseh wt entry pasal sy..nt mlm kang sy up pasai cik dolly ye :)

dollina said...

hahha meme pom..sbb mls nk taip pjg..kalu tap pjg ado lak hk trlbih prasam....

teh o beng said...

hahahaha...huk aloh..bru nk lemas ngan pujian...ishhh.

dollina said...

jgn nk lemas deh....

teh o beng said...

xdam nk lemas la nih...huhu

dollina said...

nk lemas gk, puji dri sndri la..hahha

teh o beng said...

haha xlemas dh gtu..rimas lg ado..huhu...

dollina said...

haah..ke nk ore lain tulun puji??koyas awop..

teh o beng said...

holaa..puji dri sdiri xdop nikmat..hehe

dollina said...

naty terai puji sy lop..don tell sape sbnr..hahah

teh o beng said...

hahaha..lamo2 nt dia akn taw jugop..ermmm lm pk tp xdop bendo hk nk puji awop..hikhik :P

dollina said...

oyap la sy baik aty..pemurah..etc..hahah

teh o beng said...

tuh awop oyk dh tu..hehehe

dollina said...

ish..awop la puji saya

teh o beng said...

aloh..hola2..awop cumei :)

dollina said...

wat la entry khas..jgn etak pic

teh o beng said...

haha..male nih sy oyap..nk g mandi dlu,then ai buat ok.?heeee..

dollina said...

ok sayam

teh o beng said...

eh cop! wat guane banner d atas tuh.??ajar saya!

dollina said...

banner hop mane????

teh o beng said...

banner dollina diary tuh la...

dollina said...

olos..wat tu ko??? igune paimt jah pun..pah edit dlm scape...

teh o beng said...

ishh xreti ai..haha..nk wat gtu jgk!

dollina said...

meh i buat kt u meh....emel pe yg u nk letak..

teh o beng said...

ltak tehfatihah.blogspot.com la...hehe...teh o beng ok....hehehe..ltok gmb teh o beng tepi tuh..hehehe..byk songeh lop sy...

dollina said...

hahah..bnyk mintak nampk..1 banner singgit..saim pnye pasal ejah 2ya..hahah

teh o beng said...

muahahaha...xjd la gtuh...cekik tule laaa ado sae gnih!hehe

dollina said...

nak wat beli jam england..hhahaha..U.K